مشاوره کسب و کار

 

 مشاور کسب و کار در همدان

 

 مشاوره در حقیقت دریافت کمک اطلاعاتی از فردی دیگر است .

 

 که عمدتاً به منظور اصلاح یا بهبود و یا حتی تعیین مسیر شروع در موضوع مشاوره استفاده می شود یکی از شاخه های مشاوره مشاوره کسب و کار است.

 مشاور کسب و کار کیست؟

 مشاور کسب و کار فرد یا گروهی است که جهت رفع مشکلات یک مجموعه به کار گرفته می‌شود. مشاوران با نگاه همه جانبه خود به کسب و کار و از چشم انداز برون سازمانی نسبت به شناسایی مشکلات اقدام می‌کنند و سپس با در میان گذاشتن و تشریح آنها برای مدیران مخاطرات هر بخش را آنالیز می نماید و در نهایت با ارائه راهکار سعی در بهبود وضعیت می نماید مشاوران با اولویت بندی مشکلات،  زمانبندی و مسیر پرداختن به تنگناهای کسب و کار را نیز  مشخص می کند.

مراحل عملکرد یک مشاوره کسب و کار

– مکاشفه

 در این مرحله مشاور از طریق برگزاری جلسات حضوری در محل کار مشتری و بررسی عملکرد گذشته، مصاحبه با مدیران، مسئولان و حتی پرسنل سعی در جمع آوری اطلاعات از آن واحد کسب و کار. می نماید.

–   عیب یابی

   یک مشاور بعد از دریافت اطلاعات و مسیر حرکت و کار کنونی نسبت به شناسایی مشکلات و ایرادات در روند انجام کارها در بخش های مختلف اقدام می نماید و نسبت به تهیه یک لیست اجمالی از مشکلات اقدام می نماید.

–  اولویت  بندی

  در جلساتی که مشاور با مدیران تشکیل می دهد ابتدا سعی در ارائه لیست مشکلات و موانع می نماید سپس اولویت و وزن هر مشکل را بیان نموده و مخاطرات ناشی از آن را مشخص می نماید.

– ارائه راه حل

  بعد از قبول مشکلات بر حسب اولویت به صورت متمرکز روی با اولویت ترین مشکلات اقدام به بررسی جزئی و تدوین شیوه نامه رفع آن مشکل می نمایند.

 

ما برآن هستیم که با ارائه راهکارهای برون رفت از مسائل و مشکلات کسب و کارها  نسبت به ارائه مشاوره کسب و کار در همدان خدمات مربوطه را ارائه و در خدمت فعالان اقتصادی باشیم.

 

نظر بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *